Google Ads 2020
Google Ads: Είναι ξεκάθαρο πλέον ότι αν θέλετε να έχετε περισσότερους δυνητικούς πελάτες και πωλήσεις, θα πρέπει να βάλετε οπωσδήποτε κάποια online διαφήμιση PPC (Pay-Per-Click). Με το τεράστιo νούμερο των 63.000 αναζητήσεων ανά δευτερόλεπτο, η Google είναι το κατάλληλο μέρος για να το κάνεις.
Στην πραγματικότητα:
- Η Google κατέχει το 90,46% του μεριδίου αγοράς των μηχανών αναζήτησης παγκοσμίως.
- Η Google έχει αγοραία αξία 739 δισεκατομμυρίων δολαρίων.
- Ένας μέσος άνθρωπος πραγματοποιεί 3-4 αναζητήσεις κάθε μέρα.
Η Google προσθέτει συνεχώς και αναβαθμίζει την τεράστια σουίτα των προϊόντων της, γεγονός που καθιστά δύσκολο – για τον τυπικό διαφημιζόμενο – το να παρακολουθεί όλα τα διαθέσιμα εργαλεία προβολής. Παραθέτουμε δύο από τις νέες τάσεις των Google Ads για το 2020, προκειμένου να έχετε μια εικόνα του πως μπορούμε να σχεδιάσουμε τις σωστές καμπάνιες μάρκετινγκ για την επιχείρησή σας.

Έξυπνη υποβολή προσφορών Google Ads
Τα τελευταία χρόνια, η Google έχει επενδύσει σε μεγάλο βαθμό στην τεχνητή νοημοσύνη (AI) και η έξυπνη υποβολή προσφορών (Smart Bidding) είναι ένα από τα πολλά αποτελέσματα αυτής της επένδυσης. Ο ορισμός της Google είναι:
Η Έξυπνη Υποβολή Προσφορών είναι ένα υποσύνολο αυτόματων στρατηγικών προσφοράς που χρησιμοποιούν μηχανική εκμάθηση για βελτιστοποίηση μετατροπών ή αξίας μετατροπής σε κάθε δημοπρασία – μια λειτουργία γνωστή ως “υποβολή προσφορών κατά τη δημοπρασία”.
Το σύστημα AI της Google χρησιμοποιεί μηχανική εκμάθηση (machine learning) για αυτόματη βελτιστοποίηση μετατροπών σε κάθε δημοπρασία. Πείτε στη Google ποιος είναι ο διαφημιστικός σας στόχος και η Έξυπνη Υποβολή υπολογίζει πώς να το επιτύχετε εντός του προϋπολογισμού σας.
Διαφημίσεις Google Discovery
Η Google παρουσίασε το Discover, την εξατομικευμένη ροή ειδήσεων για κινητά, στα τέλη του 2018. Ο στόχος της ροής είναι να προβάλλει σχετικό περιεχόμενο στους χρήστες, ακόμη και όταν δεν κάνουν αναζήτηση.
Το περιεχόμενο του Discover είναι διατεταγμένο ως κάρτες σε θέματα για εξερεύνηση και, ανάλογα με τα ενδιαφέροντα ενός χρήστη, περιλαμβάνει διαφορετικούς τύπους όπως βίντεο, συνταγές, άρθρα ειδήσεων και δημοσιεύσεις ιστολογίου. Επειδή το επίκεντρο του περιεχομένου είναι η συνάφεια, δεν σας δίνει πάντα το νεότερο περιεχόμενο – συνήθως εμφανίζεται το ποιοτικό περιεχόμενο.
Το Google Discover είναι διαθέσιμο μέσω της εφαρμογής Google για κινητά και μεταβαίνοντας στο google.gr σε πρόγραμμα περιήγησης για κινητά. Οι χρήστες μπορούν να ελέγχουν τι εμφανίζεται στη ροή, γεγονός που οδηγεί σε μια πιο εξατομικευμένη εμπειρία.
Νωρίτερα φέτος, η Google παρουσίασε τα Discovery Ads, οι οποίες είναι εγγενείς διαφημίσεις που εμφανίζονται σε πολλά περιβάλλοντα ροής Google.
Παρόμοια με τις διαφημίσεις προβολής ή τις διαφημίσεις YouTube, οι διαφημίσεις Discovery πρέπει να είναι οπτικά ελκυστικές και φιλικές προς κινητά, ώστε να φαίνονται “φυσικές” στις ροές που εμφανίζονται. Η Google χρησιμοποιεί μηχανική εκμάθηση για τη βελτιστοποίηση της τοποθέτησης διαφημίσεων βάσει του ιστορικού αναζήτησης των χρηστών, της αφοσίωσης στις ροές και άλλων παραγόντων.