Πώς να ανεβάσετε το SEO σας στο επόμενο επίπεδο με το GMB.
Μόλις δημιουργήσετε και βελτιστοποιήσετε το GMB σας, είστε στο σωστό δρόμο για τη χρήση ενός εύκολου εργαλείου για SEO. Το επόμενο βήμα είναι αυτό που πολλές εταιρείες παραβλέπουν απλώς και μόνο επειδή δεν συνειδητοποιούν ότι αποτελεί μια διαθέσιμη και έξυπνη μια επιλογή: η δημιουργία αναρτήσεων. Η δημιουργία πραγματικών αναρτήσεων (παρόμοια με ενημερώσεις κατάστασης ή μίνι-blogs) στον GMB λογαριασμό σας θα πρέπει να αποτελεί μέρος της συνολικής ψηφιακής στρατηγικής σας, όπως και κάθε άλλη κοινωνική πλατφόρμα. Ακολουθούν μερικές συμβουλές για τη δημιουργία ή τη βελτίωση της στρατηγικής δημοσιεύσεων στο GMB.
1. Επιλέξτε τον καλύτερο τύπο ανάρτησης για τους στόχους σας.
Υπάρχουν 5 μοναδικοί τύποι αναρτήσεων που μπορείτε να δημιουργήσετε. Βεβαιωθείτε ότι έχετε έναν στόχο στο μυαλό σας και ορίστε τη σωστή επιλογή που ταιριάζει στις ανάγκες σας.
Τι νέο υπάρχει για ανακοινώσεις και ενημερώσεις γενικών πληροφοριών.
Ενημέρωση για ζωντανές ή διαδικτυακές εκδηλώσεις με συγκεκριμένες ώρες έναρξης και λήξης.
Προσφορές για κουπόνια περιορισμένου χρόνου, εκπτώσεις, προσφορές ή Πωλήσεις με ημερομηνία έναρξης και λήξης και κωδικό κουπονιού.
Δημοσίευση για προβολή προϊόντων από την καρτέλα προϊόντος.
COVID-19 Ενημερώσεις για ενημέρωση των εργάσιμων ωρών ή ενημέρωση των πελατών σας για προσαρμοσμένες επιλογές υπηρεσιών, όπως παραλαβή και παράδοση στο δρόμο, καθώς και μέτρα κοινωνικής απόστασης.
2. Γνωρίστε τα όριά σας.
Το όριο κειμένου είναι 1500 χαρακτήρες, αλλά οι πρώτες 7-8 λέξεις είναι κρίσιμες καθώς εμφανίζονται «στο επάνω μέρος» και είναι οι πρώτες που φαίνονται. Να θυμάστε ότι οι λέξεις-κλειδιά στις αναρτήσεις σας έχουν αξία Google, αλλά για την CTR αξία, διατηρήστε τις αναρτήσεις μεταξύ 150-600 χαρακτήρων.
Είναι επίσης σημαντικό να σημειωθεί ότι ανεξάρτητα από τον τύπο της ανάρτησης που επιλέγετε, τα hashtags δεν λειτουργούν σε μια ανάρτηση GMB.
3. Συμπεριλάβετε φωτογραφίες και βίντεο.
Έχουμε σημειώσει στο παρελθόν ότι οι φωτογραφίες είναι ένας εξαιρετικός τρόπος για να βοηθήσετε την επιχείρησή σας να ξεχωρίσει. Οι φωτογραφίες που κοινοποιούνται σε αναρτήσεις αποθηκεύονται επίσης στην ενότητα φωτογραφιών της καταχώρισής σας στο Google My Business, οπότε προσπαθήστε να τις διατηρήσετε μοναδικές σε αναρτήσεις.
4. CTA: χρησιμοποιήστε τα κουμπιά παρότρυνσης για δράση της Google.
Η Google παρέχει εύχρηστα κουμπιά παρότρυνσης για έναν λόγο. Βοηθούν να οδηγήσουν το κοινό σας προς τον τελικό στόχο σας, ανεξάρτητα από το ποιος μπορεί να είναι αυτός. Φροντίστε να μην παραβλέψετε αυτό το χρήσιμο εργαλείο!
5. Κατανοήστε τη διάρκεια ζωής της ανάρτησής σας.
Μπορείτε να επιλέξετε ένα συγκεκριμένο εύρος ημερομηνιών για το χρονικό διάστημα που θέλετε να δημοσιεύεται η ανάρτησή σας, αλλά αν δεν το κάνετε, η ανάρτησή σας θα αρχειοθετηθεί αυτόματα μετά από 7 ημέρες. Θα εξακολουθεί να μπορεί να βρεθεί στο Google, αλλά δεν θα είναι εμφανής στην καταχώρισή σας στο Google My Business, όπως συμβαίνει με μια ενεργή ανάρτηση.
6. Ελέγξτε ξανά την προεπισκόπηση για μορφοποίηση και ορθογραφία.
Μόλις νομίζετε ότι είστε έτοιμοι να δημοσιεύσετε το περιεχόμενό σας, βεβαιωθείτε ότι έχετε ελέγξει καλά το κείμενο για να αποφύγετε ενοχλητικά λάθη. Επίσης, μην ξεχάσετε να πατήσετε δημοσίευση!
7. Προσθέστε το “GMB Posting” στο Ημερολόγιο Κοινωνικών Μέσων και τη Στρατηγική Κοινωνικών Πελατών.
Επειδή γνωρίζετε ότι οι αναρτήσεις διαρκούν 7 ημέρες πριν αρχειοθετηθούν, είναι καλή ιδέα να λαμβάνετε αναρτήσεις με την υψηλότερη απόδοση από άλλες πλατφόρμες ή πληροφορίες σχετικά με εβδομαδιαία ιστολόγια και άλλο περιεχόμενο και να συμπεριλάβετε αυτές τις αναρτήσεις τουλάχιστον εβδομαδιαία στο πρόγραμμά σας.
8. Ελέγχετε συχνά το Google My Business Analytics.
Φροντίστε να χρησιμοποιήσετε το GMB analytics σας. Προσφέρει επιχειρηματικές πληροφορίες που υπερβαίνουν το Google Analytics, δείχνοντάς σας συγκεκριμένα με ποια στοιχεία αλληλεπιδρούν οι χρήστες στο προφίλ σας GMB. Αυτά τα πολύτιμα δεδομένα αφαιρούν την εικασία και μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε διαφημίσεις (εικόνες με υψηλότερες αλληλεπιδράσεις) και σε δημοσιεύσεις κοινωνικών μέσων.
Τελικές συμβουλές για το Google My Business.
Δημιουργήστε και χρησιμοποιήστε τον “Σύντομο σύνδεσμο” της επιχείρησής σας για να λάβετε κριτικές
Η κοινωνική απόδειξη είναι ένα πολύτιμο και ισχυρό εργαλείο. Οι άνθρωποι εμπιστεύονται τις κριτικές. Η Google λέει ακόμη ότι οι άνθρωποι είναι 80% πιο πιθανό να συνεργαστούν με μια εταιρεία βάσει θετικών διαδικτυακών κριτικών. Αυτό σημαίνει ότι οι θετικές κριτικές επηρεάζουν άμεσα τα ποσοστά των μετατροπών σας. Λάβετε υπόψη ότι θα πρέπει να απαντάτε σε κριτικές και ερωτήσεις για να χτίζετε εμπιστοσύνη. Μην αγνοείτε τις κακές κριτικές.
Η διεκδίκηση του σύντομου συνδέσμου σας είναι απλή και ένας πολύ καλός τρόπος για να αποκτήσετε έναν επώνυμο σύνδεσμο. Μεταβείτε στον πίνακα ελέγχου, κάντε κλικ στην επιλογή Πληροφορίες και μετά προσθέστε ένα σύντομο όνομα.
Μόλις διεκδικήσετε τον προσαρμοσμένο σύντομο σύνδεσμο (ή σύντομη διεύθυνση URL), χρησιμοποιήστε το g.page/[YourShortName] για να ζητήσετε κριτικές στο GMB.
Επικοινωνήστε μαζί μας για να ολοκληρώσετε την ψηφιακή σας στρατηγική.
Στην CRONUS WEB, η έμπειρη ομάδα μας στο Digital Marketing είναι έτοιμη να σας βοηθήσει στην επίτευξη των στόχων σας ! Επικοινωνήστε μαζί μας για δωρεάν συμβουλές !