Η συσσώρευση ιδεών και ο σχεδιασμός ενός καλού λογοτύπου δεν είναι Brand Strategy
Το μεγαλύτερο ποσοστό των conversions είναι συνάρτηση του δημιουργικού και του περιεχομένου. Η επιτυχία ενός brand αποδίδεται στο να έχετε το σωστό δημιουργικό μήνυμα και όχι μόνο να βρίσκεστε στον «σωστό χρόνο – στο σωστό μέρος». Αυτό σημαίνει ότι εκτός από την τεχνολογία που εμπλέκεται, πρέπει να δίνετε μεγάλη σημασία στο story και το positioning.
What is Brand Strategy
- Τι αντιπροσωπεύει το εμπορικό σήμα σας.
- Τι υπόσχεται η επωνυμία σας στους πελάτες.
- Τι προσωπικότητα μεταδίδει η επωνυμία σας μέσω του μάρκετινγκ της.
Όπως βλέπετε, όλα τα παραπάνω είναι άϋλα. Πώς μετράτε πόσο επιτυχημένα μεταδίδεται προς τα έξω η προσωπικότητα της επιχείρήσής σας; Πώς μετράτε εάν υπερασπίζεται επιτυχώς αυτό που αντιπροσωπεύει ή αν θα μπορούσατε ενδεχομένως να το κάνετε καλύτερα;
Story telling
Η στρατηγική σήματος χρειάζεται σίγουρα και τη διαισθητική πλευρά του μυαλού σας. Όμως, απαιτούνται συγκεκριμένα δεδομένα για να κατευθύνεται τη σκέψη σας. Ένας τρόπος για να καταλάβετε εάν η επωνυμία σας βρίσκεται στο σωστό δρόμο είναι να σκεφτείτε τη στρατηγική της ως μια ιστορία που λέτε σε κάποιον.
Μια καλή ιστορία δεν είναι μόνο κάτι που διαβάζεται σε μια σελίδα – είναι μια εμπειρία. Πρέπει να έχει μια αρχή, μία μέση και ένα τέλος. Στο τέλος της εμπειρίας, πρέπει να υπάρξει κάποια αλλαγή σε σχέση με την αρχή.
Τι προκαλεί μια αλλαγή σε μια ιστορία; Ένταση. Πρέπει να υπάρχει ένταση μεταξύ της “αντίθεσης” και της “θέσης” σας.
Σε όρους marketing, η «αντίθεσή σας» είναι το σημείο “πόνου” του πελάτη σας. Η “θέση” σας είναι η λύση που του προσφέρετε σε αυτό το πρόβλημα. Επομένως, η ένταση είναι το ίδιο το πρόβλημα του πελάτη. Αυτός είναι ο πυρήνας της τοποθέτησης των προϊόντων/υπηρεσιών σας στην αγορά και εξετάζεται πάντα σε υποατομικό επίπεδο. Εάν δεν έχετε καμία ένταση εκεί (προβλήματα προς επίλυση), τότε δεν έχετε επιχείρηση!
Έτσι, στο τέλος της ημέρας, η στρατηγική σήματος αφορά σε ένα πράγμα: αφήγηση. Η στρατηγική σήματος της επιχείρησής σας είναι η ιστορία της, το όραμά της, η καρδιά και η ψυχή της. Δημιουργήστε λοιπόν το σωστό μήνυμα και ορίστε ξεκάθαρα τα πιστεύω και τους στόχους του σήματός σας. Τέλος, επικοινωνήστε το μήνυμά σας με τη βοήθεια των κατάλληλων τεχνολογικών μέσων και τεχνικών marketing.